Tuesday, July 27, 2010

Ustazah Zulaikha


Siti Zulaikha, pelajar tahun akhir Fakulti Pengajian Islam di Universiti Malaya. Sebagai bakal Ustazah, Zulaikha amat menjaga penampilanku dengan memakai jubah & berjilbab labuh & juga berstokin di kaki. Zulaikha bakal melangsungkan pertunangan sehabis pengajian dalam tempoh lagi 3 bulan. Tiada apa yg diingini oleh Zulaikha melainkan untuk menjadi Ustazah & menjadi isteri solehah kepada Azman, bakal suaminya.

Bagaimanapun arah hidup Zulaikha berubah apabila pada suatu hari dia terserempak dengan Azman, bakal tunangannya sedang berjalan bersama perempuan lain dengan amat mesra sambil berpengangan tangan disebuah pusat membeli belah di ibu kota. Zulaikha benar2 amat marah & terasa sungguh kecewa kerana merasa dipermainkan. Zulaikha terus berjalan tak tentu arah sambil tersedu menangis mengenang nasib diri. Zulaikha terus berjalan keluar dan duduk disebuah hentian bas. Ketika itu sudah jam 9 malam. Zulaikha terus duduk termenung bagai tidak sedar & membiarkan sebuah bas berlalu bersama-sama penumpang yg menunggu bersamanya. Begitulah keadaan Zulaikha termangu di hentias bas itu sehingga jam 11 malam.

Tidak jauh dari situ keadaan Zulaikha rupa-rupanya asyik diperhatikan oleh Jamil, Amir & Raju. “Jamil, Raju, perempuan tudung labuh & berjubah itu nampaknya macam sedang kecewa & bingung. Ini peluang kita menikmati lauk yg sungguh segar, hahaha” Amir berkata kepada 2 orang rakannya. “Ye lah Amir, kita dah puas dah boring dengan bohsia, ini peluang untuk rasa gadis suci bersih, budak tu dah lah cantik, macam berjubah & tudung labuh macam ustazah, memang kita kena ekorlah malam ni..hahahaha” tambah Jamil.

Mereka seterusnya menghampiri Zulaikha dan menawarkan untuk menghantarnya pulang kerana malam sudah lewat & tiada bas lagi. Zulaikha yang masih dalam keadaan kecewa, bingung & marah, bagai dipukau menaiki kereta mereka. Dalam kereta Zulaikha hanya mendiamkan diri & termenung. Jamil, Amir & Raju tersenyum saja mengenangkan ikan segar yang sedang menanti untuk diratah Mereka telah membawa Zulaikha ke rumah sewa mereka. Zulaikha hanya mengikut saja kerana fikirannya sedang kosong.

Sampai sahaja di dalam rumah Raju tidak lagi bersabar terus memeluk Zulaikha dari belakang sambil meramas2 teteknya yang agak besar. “Wah, boleh tahan besar tetek ustazah nih, haha” gelak Raju. Di saat ini barulah Zulaikha sedar dan kembali ke dunia nyata, dia tersentk dengan tindakan Raju itu lalu cuba meronta. “Eh, apa kamu cuba buat ni, lepaskan aku”.. “Hahahaha, sudah terlambat wahai ustazah cantik manis, tenang saja, mari kami bawa kamu ke dunia serba indah.. lepas ni kamu mesti meyesal sebab terlewat merasainya, hahahaha”…

Tidak menunggu lama, Jamil & Amir terus mendapatkan tubuh Zulaikha yang masih lengkap berpakaian.. Sambil Raju memeluk dari belakang supaya Zulaikha tidak akan dapat lari, Jamil terus mencium bibir mongel Zulaikha sambil meramas2 teteknya. Jamil terus bermain lidah sehingga lemas Zulaikha diperlakukan. Amir pula menyelak jubah Zulaikha & bermain-main dengan dicelah kelangkang. Zulaikha yang pada mulanya cuba meronta, mula lemah & menyerah. Nafasnya mula tercungap-cungap tanda sudah teransang. “Hahaha tengok ini ustazah sudah naik stim la”, Raju berkata sambil ketawa.
“Hahaha, mari kita bogelkan dia, kita tengok keindahan kawasan larangan selama ini..Hahaha” tambah Jamil. Mereka pun mula membogelkan Zulaikha. Jamil membuang Jilbab labuh Zulaikha, sementara Raju menarik zip jubah dan terus melorotkan jubah Zulaikha. Sekarang Zulaikha hanya tinggal coli, seluar dalam & stoking kaki hingga ke paha.

“Wah, ada stoking kaki lagi, sungguh suci gadis ni, untung besar kita malam ni, hahah” gelak besar Raju. “Yelah, selama nih kita dapat bohsia yg dah rosak, malam nih kita dapat gadis suci, kena ekor betul kit malam ni” tambah Jamil. “Lepas ni kita akan jadikan ustazah ni bohsia la.. hahaha” Amir tersenyum liar.. Mereka kembali mengerjkan Zulaikha, Raju membuang coli, Jamil membuang seluar dalam sementara Amir menarik stoking.

Kini tubuh putih mulus ustazah cantik yang berjilbab labuh itu sudah sepenuhnya bogel di hadapan mereka. tetek Zulaikha yang sederhana besar, membusung indah, putih mulus dengan putingnya yang coklat gelap mencuat membangkitkan nafsu. Perut yang ,licin pinggang , bontot yang besar dan. Kawasan faraj Zuaikha yang memerah dihiasi oleh rambut halus dan rapi, jelas menunjukkan tubuh yang dijaga rapi. Raju tidak lupa mengeluarkan handcamnya untuk merakam detik & suasana yang indah itu.

“Ok Raju, kau rakam dulu, ayuh Amir kita kerjalan lauk segar ini” arah Jamil. Jamil & Amir terus mendakap & menggomol Zulaikha. Jamil terus mengerjakan bibir Zulaikha, mengisap & mengulum lidah, hingga Zulaikha tidak tertahan & tercungap-cungap. Tangan Jami pula terus meramas-ramas tetek Zulaikha yg semakin tegang. Amir pula terus mengejakan kawasan kelangkang Zulaikha, mengusap-ngusap & kemudian menjilat pepet Zulaikha.

“Ohh.. mhh.. ogh..” Zulaikha mendesah tertahan ketika tangan kasar Jamil meremas-remas teteknya. “Argghhh” Desahan Zulaikha semakin kuat sambil terkejang-kejang tubuhnya apabila menerima jilatan Amir dibibir pepetnya. Mau tak mau, perlakuan Jamil & Amir pada bagian sensitif tubuhnya membuat sensasi seksual dalam tubuh Zulaikha perlahan-lahan meningkat. Desakan seksual dan makin menggelegak.

“Hahaha, lazatkan ustazah sayang..hahaha” Amir tertawa apabila melihat vagina Zulaikha basah kuyup kerana kenikmatan. Zulaikha yang sudah tidak keruan lagi hanya mampu memejamkan mata sambil mendesah menikmati kelazatan sentuhan Amir & Jamil.

Amir kemudian membuka kelangkang Zulaikha & mengambil tempat dicelahnya. Zulaikha langsung tidak menghalang bahkan membantu dengan membuka kangkangannya dengan luar untuk memudahkan Amir. Nafsunya yang tdka pernah disentuh lelaki akhirnya membuak-buak & tidak tertahan lagi.

Dan sambil melumati bibir mungil Zulaikha, Amir mulai menggesekkan hujung penisnya pada pepet Zulaikha. Lalu sedikit demi sedikit Amir mendorongkan penisnya. Kepala penis itu perlahan tapi pasti menerobos ke dalam liang vagina Zulaikha. Amir merasakan ada sekatan tanda kedaraan Zulaikha. “Kamu masih dara ya, bersedialah menjadi wanita sejati zulaikha sayang” Amir melaung sambil terus menerjahkan batang penisnya ke dalam vagina Zulaikha yang masih dara.
“Ohhhkkkhkk..” Zulaikha menjerit & mengerang ketika penis Amir menerobos liang vaginanya & memecahkan daranya. Amir terus menggoyangkan penisnya perlahan2. Zulaikha mulanya merasa kesakitan, kemudiannya kesakitan itu hilang berganti kenikmatan. Amir semakin melajukan kayuhan sorong tarik. Zulaikha mula seperti hilang akal, menggeleng2 kepala sambil mengerang enak, tanda kenikmatan yg dipuncaknya.

Sambil Amir melakukan aksi sorong tarik, Jamil melakukan aksi meramas & menghisap tetek. Semakin tidak keruan Zulaikha jadinya. Akhirnya Amir menjerit kuat sambil menarik penisnya keluar & memancutkan air nikmatnya diatas perut Zulaikha..




Tiba giliran Jamil, Jamil memusingkan tubuh Zulaikha, sambil melakukan aksi doggy. Amir mengambil handicam dari Raju sementara Raju mengambil gilirannya dgn menyuruh Zulaikha melakukan blowjob sambil dia di doggy oleh Jamil. Akibat kenikmatan yang belum pernah dialaminya, Zulaikha melakukan aksi blowjob gn rakusnya, sambil menjerit2 di asak oleh Jamil. Keilhantannya Zulaikha seperti binatng lucah, bukan lagi Ustazah yang suci & alim.

Sesudah selesai, semuanya terbaring kepuasan. Zulaikha menghayati kenikmatan itu untuk melupakan kekecewaannya. Dia berkata dalam hatinya, alangkah nikmatnya, rugi aku tdk merasainya lebih awal. Setelah kejadian itu, Zulaikha terus berubah dari seorang gadis yg bertudung labuh & alim kepada seorang gadis liar yang gilakan seks. Zulaikha benar2 menjadi liar & menjadi bahan santapan kepada ramai lelaki. Zulaikha benar-benar sudah bertukar menjadi bohsia..

15 comments:

  1. sengal je korang malukan ustazah

    ReplyDelete
  2. Allah sentiasa memerhatikan apa yang kalian lakukan,

    ReplyDelete
  3. betol la ..
    bodo btol cpe yg wt cm 2 kat ustazah 2...

    ReplyDelete
  4. bagus banget ceritanya tak mungkin lah di malaysia tuh bisa di razam...tuh pelakunya...hehehe

    ReplyDelete
  5. Crta bdoh Dan x msuk akal..da k seorg ustazah snggup brubah mnjdy bohsia..spttnye ustazah sdang sdih..

    ReplyDelete
  6. tak masuk akal??? kau kena lepak UIA...sana malam, "ustazah" tudung labuh beluar malam pakai dress ketat..apa erita? tak berani terima kenyataan?

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. Dosa memecahkan dara secara haram besar wei tanggunglah esok2 kat akhirat

    ReplyDelete
  9. Meh sini ustazah oi. . . ! Whatsapp la kalau nak buat sex : 012 633 8090

    ReplyDelete
  10. Taubat.lah sahbt ku.. Selagi pintu taubat masih d buka..

    ReplyDelete